Het product dat ik zoek staat niet op de website, kunnen jullie dit wel leveren?
Bent u op zoek naar een product dat niet standaard in ons assortiment zit? Neemt u dan contact met ons op. In de meeste gevallen kunnen wij dit leveren. Denk bijvoorbeeld aan producten van onderstaande merken.
Blum, Orgalux, Ninka, Emuca, Hettich, Grass, GTV, Schachermayer, Hailo, Wesco, Servetto en Kessebohmer.
Contactgegevens:
Tel.: 020-4972609
Email: info@meubelinterieur.nl
Showroom adres: Weerenweg 26, 1161 AJ Zwanenburg
Leveren jullie alleen onderdelen of ook kasten?
Jazeker, onder de categorieën Keukenkasten en Garderobekasten vindt u alle informatie hierover.
Leveren jullie ook kasten op maat of alleen standaard afmetingen ?
Wij leveren kasten op maat met of zonder lades en fronten. Vraag hiervoor een vrijblijvende offerte aan via info@meubelinterieur.nl
Geven jullie ook advies aan particulieren?
Juist de particulier willen wij verder helpen met onze uitgebreide kennis en ervaring met o.a. alle Blum artikelen.
Ik wil een antislipmat op maat bestellen, hoe meet ik de binnenmaat van mijn besteklade op?
Wij maken antislipmatten op maat. Hiervoor is het van belang dat u de juiste binnenmaten van uw lades invult zodat wij de antislipmat nauwkeurig op maat kunnen maken.
Meet de binnenmaat van uw besteklade met een rolmaat. Meet de breedte en diepte van het vak waar de antislipmat in komt te liggen op de millimeter nauwkeurig. Dit is de binnenmaat van uw lade!
Let op! sommige lades hebben zijwanden die aan de binnenkant schuin aflopen. Meet het smalste gedeelte van de lade breedte op voor de binnenmaat.
Welke keukens maken gebruik van Blum meubelbeslag zoals lades en scharnieren?
Bijna alle keukens maken tegenwoordig gebruik van Blum meubelbeslag, denk daarbij aan o.a.
- Bruynzeel,
- Poggenpohl
- Siematic
- Siemens
Kan ik ook Hettich scharnieren vervangen voor Blum scharnieren?
Dat is geen enkel probleem. De boorgaten van 35 mm komen hoogstwaarschijnlijk overeen maar men moet wel ook nieuwe montageplaatjes monteren. Geadviseerd wordt eerst een proefsetje van 2 scharnieren te bestellen om te kijken of het allemaal lukt!
Wat zijn de verschillen in de diverse Aventos klepscharnieren?
Onder het kopje Blum Aventos vindt u alle informatie hierover.
Hoe haal ik het ladefront van mijn TANDEMBOX keukenla?
Haal aan de zijkanten de kapjes/plaatjes los. Aan de bovenzijde ziet u een soort kruiskopschroef welke afgedekt is met een beveiliging. Zet een kruiskopschroevendraaier hierin en druk de beveiliging weg. Draai de schroef een kwart slag en u voelt het front iets naar voren komen. Houd het front goed vast als u dit ook aan de andere kant van de lade doet. U kunt nu het front eraf halen.
Voor montage van het front of het weer terugplaatsen geeft u een klap met de binnenkant van uw hand om het front goed vast te zetten in de beveiliging.
Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Voor levering in Nederland betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van €6,95. Besteld u een product langer dan 170 cm, dan valt dit onder lengte transport hiervoor vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van €39,50.
Voor levering in België betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van €9,50. Besteld u een product langer dan 170 cm, dan valt dit onder lengte transport hiervoor vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van €49,50.
Het afhalen van uw bestelling in onze showroom is altijd gratis.
Onze showroom is op ma-do tussen 8:00 - 17:00 uur geopend en op vrijdag tussen 8:00 - 16:00 uur.
Contactgegevens:
Tel.: 020-4972609
Email: info@meubelinterieur.nl
Showroom adres: Weerenweg 26, 1161 AJ Zwanenburg
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Voor de meeste producten uit onze webshop die op voorraad zijn geldt een levertijd van 24 uur (op doordeweekse dagen). Mocht een artikel een langere levertijd hebben dan wordt dit tijdig aan u gemeld.
Maatwerk producten zoals bestekbakken op maat hebben een afwijkende levertijd. Voor meer informatie over de levertijd van deze producten kunt u bellen naar 020-4972609 of mailen naar info@meubelinterieur.nl
Kan ik de bestelling ook afhalen?
U bent altijd welkom om uw bestelling af te halen in onze showroom in Zwanenburg. Kies bij het afrekenen van uw online bestelling voor “bestelling afhalen te Zwanenburg”.
U krijgt vervolgens bericht van ons zodra uw bestelling voor u klaar ligt om af te halen.
Onze showroom is op ma-do tussen 8:00-17:00 uur geopend en op vrijdag tussen 8:00-16:00 uur.
Contactgegevens:
Tel.: 020-4972609
Email: info@meubelinterieur.nl
Showroom adres: Weerenweg 26, 1161 AJ Zwanenburg
Met welke vervoerder wordt mijn bestelling geleverd?
Wij versturen onze pakketten via DHL. Lengtevracht en palletvracht wordt ook met DHL verzonden.
Levert Meubelinterieur.nl ook aan particulieren?
Zowel particulieren als bedrijven kunnen bij Meubelinterieur.nl bestellen.
Hoe kan ik producten van meerdere van jullie webshops in één keer bestellen?
Het is helaas nog niet mogelijk om één winkelwagentje te vullen met producten van onze 6 websites. Bestel producten van de verschillende sites in één keer en bespaar verzendkosten. Doe dit door ons te mailen naar info@meubelinterieur.nl met een overzicht van de producten. Of bel naar 020-4972609 en dan maken wij de order telefonisch voor u aan.
Met welke betalingsopties kan ik betalen?
U kunt bij Lade-indeling.nl betalen met:
- iDEAL
- Bancontact
- Mastercard en Visa (+2%)
- PayPal (+2%)
- Vooruitbetaling via uw eigen bank
- Op rekening (alleen vaste klanten)
- De producten ophalen en contant betalen (u kunt bij ons pinnen).
Kan ik mijn goederen retourneren?
U kunt de meeste producten binnen 14 dagen zonder schade in de originele verpakking retourneren. Bekijk voor de voorwaarden de retourprocedure onderaan onze website. Hier vindt u ook het retourformulier.
Neem contact met ons op voor het retourneren van lengtetransport om de mogelijkheden te bespreken.
Wanneer de retourzending in goede orde en volgens de retourprocedure ontvangen is storten wij de aankoopsom binnen 14 dagen terug. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. U kunt uw bestelling ook kosteloos retourneren in onze showroom.
Producten die speciaal voor u op maat zijn gemaakt kunnen wij helaas niet terug nemen.
Kan de btw verlegd worden?
Wanneer u een zakelijke bestelling plaatst vanuit het buitenland en een geldig BTW nummer heeft, kunt u de btw van uw bestelling verleggen. Vul hiervoor uw adresgegevens en btw nummer in.
Kan ik zomaar langs komen in de showroom?
U bent altijd welkom in onze showroom in Zwanenburg. Onze showroom is op ma-do tussen 8:00-17:00 uur geopend en op vrijdag tussen 8:00-16:00 uur.
Wilt u een specifiek product komen bekijken? Neemt u van te voren even contact met ons op, zodat we zeker weten dat het product beschikbaar voor u is.
Contactgegevens:
Tel.: 020-4972609
Email: info@meubelinterieur.nl
Showroom adres: Weerenweg 26, 1161 AJ Zwanenburg